اشنایی کامل با فراماسون و نماد های ان

شیطان پرستی (Satanism) یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن، شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی می پندارند.آن ها پرسش شیطان را به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسیار قوی تر و موثرتر از نیروهای خوب دنیوی همچون خدا، به حساب می آورند.
شیطان، برای آن ها نماد قدرت و حاکمیت بر روی زمین است. آن ها دنیایی را برای خود تکریم کرده اند که در آن هیچ روزنه امیدی نیست و به آن، جهان تاریک می گویند.

شیطان پرستان به سه دسته تقسیم می شوند:

1. شیطان پرستی فلسفی (لاوی):

Anton szandor Lavey به وجود آورنده این گروه است.
Lavey که پیش از پدید آوردن این فرقه، انجیل شیطانی و کلیسای شیطان را تأسیس کرده بود، به شدت تحت تأثیر افکار کسانی چون نیچه، چارلز داروین، مارک تواین، ویندهام لویس، رند، مارکوس دی سید، آلیستر کراولی و ... است از نظر او شیطان نوعی نیروی مثبت است.

2. شیطان پرستی دینی Relligios Satanism:

شبیه شیطان پرستی فلسفی است. با این تفاوت که این دسته، برای شیطان نوعی جنبه خدایی و متافیزیکی قائل هستند که این طرز تفکر تحت تأثیر افسانه ها و ساخته ذهن پیروان این فرقه است.

3. شیطان پرستی گوتیک Gothich Satanism:

این گروه، از زمان سلطه کلیسا فعالیت داشتند. کودک خواری، قربانی کردن دختران، بزکشی و تمام کارهای خود را بر ضد کلیسا انجام می دهند.
اعمال این دسته، نزدیکی بسیاری با جادوگری دارد. آن ها تحت تأثیر کاتولیک ها، قانونی را برای خود وضع کرده اند. امروزه در کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، آلمان و چین این فرقه دیده می شود.

یکی از نشانه های شیطان پرستی که دارای مملوی از علایم این پدیده می باشد، دلار آمریکااست.



1-عقابی که نماد پرنده زئوس خدای یونان باستان است در پنجه راست خود شاخه زیتونی شامل 13 برگ و13 میوه نگه داشته و در پنجه دیگر 13 تیر.

2-بر روی سر عقاب 13 ستاره قرار گرفته که در مجموع یک ستاره شش پر (ستاره داود) را تشکیل می دهد.

3-در منقار عقاب نواری قرار دارد که بر روی آن به زبان لاتین نوشته شده (EPLURIBUS UNUM) که به معنی "وحدت از کثرت" است (اشاره به ایالات متحده) اما نکته جالب تعداد حروف این جمله بوده که شامل 13 حرف است.

4-دم عقاب دارای 9 پر است از سویی دیگر هر بال این عقاب 33 پردارد

5-برسینه عقاب سپری قرار دارد که بر روی آن13 خط قرمز و سفید (پرچم آمریکا) نقش بسته است. (البته در دلار به جهت سیاه سفید بودن، این رنگها مشخص نیست).

6-در سمت راست مهر ماسونی دلار و نیز در منتها الیه سمت چپ دلار(داخل بیضی های قرمز) 13 میوه قرار گرفته است.

7-بر روی این هرم به لاتین عبارت 13 حرفی ANNUITCOEPTIS به معنی خدا همیشه یاور ماست نقش بسته است که به گونه ای دیگر همان عبارت IN GOD WE TRUST است.

8-شاید برایتان تعجب آور باشد که چرا این هرم شکلی نامانوس داشته و رأس آن جدا و در وسط آن چشمی نورانی قرار دارد. این چشم نماد "RA" از خدایان مصر باستان است که در پاگانیسم یونانی چشم لوسیفر یا همان چشم شیطان است. یونانیان آن را ستاره صبح می دانستند و همواره آن را به صورت درخشان ترسیم می نمودند.

9-مهر اعظم ایالات متحده آمریکا: این مهر به شکل کنونی آن در زمان رزولت بر روی دلار قرار گرفت شما می توانید آن را در سمت چپ دلار مشاهده فرمایید.همانگونه که مستحضر هستید تصویر هرمی نامانوس به چشم می خورد که نماد هرم خنوپوس مقبره فرعون و نشان عالی انجمن های فراماسونری است.

10-این هرم از 13 ردیف سنگ چین تشکیل شده است و در مجموع 72 خشت دارد که اشاره دارد به 72 نیرو یا نام خدای کابالیستها.

11-در قاعده هرم عبارتی (اعداد) یونانی"MDCCLXXVI" نقش بسته که از نظر ارزش عددی (جمع حروف به صورت ابجد) همانگونه که در تصویر می بینید برابر با 1776 سال استقلال امریکاست. اما اگر این حروف را بر روی اهرام ثلاثه مصر باستان در نظر بگیرید جمع قاعده این اهرام همانگونه که در تصویر محاسبه شده است برابر با 666 می شود که عدد لوسیفر یا همان شیطان است.

12-در زیر این هرم عبارت "NOVUS ORDO SECLORUM" به زبان لاتین نوشته شده است که به معنای NEW WORLD ORDER "یعنی نظام نوین جهانی یا "حکم جدید برای جهان" است که شما بارها آن را در سخنرانی های سردمداران امریکا علی الخصوص بوش پدر و پسر و اوباما شنیده اید.

شیطان و دارو دسته اش

نشانه ها و علامت های Satanism

شیطان پرستان نماد ونشانه های خاصی برای خود دارند که گاه آن ها را روی گردنبند و زیور آلات ، گاه روی لباس ها و گاه روی پوست و بدن خود حک می کنند که خوب است آن ها را بشناسید:



1.Satanism
 
به صورت نماد، در وسط نوشته می شود و به همراه یک دایره می آید. اگر این نوشته را از وسط دایره حذف کنیم ، یک ستاره پنج ضلعی باقی می ماند که نشانه ستاره صبح یا پنتاگرام است.



2. عدد 666:
 
نماد دجّال یا ضد مسیح است به «666» شماره تلفن شیطان نیز می گویند! البته گروهی آن را به صورت fff می آورند. زیرا f، ششمین حرف در انگلیسی است.



3. عدد13:
 
عدد مقدس ماسون ها و یهودیان است در حالی که مسیحی ها آن را نحس می دانند. تصویر ستاره شش گوش با 13 ستاره کوچک، یکی از این نمادهاست. همچنین در تصویر چنگ الهه باستانی نیز این عدد دیده می شود.



4. عدد33:
 
در فراماسونری: صاحب درجه 33، بالاترین قدرت را داراست. سمبل گروه ماسونی شهر Memphis در آمریکاست.



5. صلیب وارونه (آتش گرفته):
 
این نشانه ، بیش تر درگردنبندها دیده می شود و نماد وارونه شدن مسیحیت وبه سخره گرفتن آن هاست. این نشانه مورد توجه زیاد خوانندگان راک است.



6. صلیب شکسته یا چرخ خورشید.
 
یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ ها از جمله کتبیه های برجای مانده از بودایی ها ، مقبره های سلنی و یونای است و سال ها بعد، این علامت توسط هیتلر به کار گرفته شد. در این نشانه نیز، شیطان پرستان خواسته اند دین مسیحیت را به مسخره بگیرند.



7. چشم جهان بین:
 
این چشم به چشم شیطان (چشمی که همه جا را می ببیند) شهرت دارد. چشمی که در بالای هرمی قرار دارد و می خواهد نظارت و اشراف بر همه جا را نشان دهد . این علامت در پیشگویی ها ، جادوگری و نفرین آن ها دیده می شود. البته این نماد روی دلار امریکا نیز وجود دارد و علامت خدای خورشید در مصر باستان نیز بوده است.



8. ستاره شش گوشه:
 
قوی ترین علامت در شیطان پرستی است واز شش گوشه (زوایه) تشکیل شده که معرفی عدد 666 می باشد.



9. آنخ (Ankh):
 
نماد Isis است و در لژهای ماسونی به کار می رود. امروزه سمبل جنس زن و نشانه فیمینیست هم هست. آنخ، سمبل شهوت رانی و باروری است.



10. ستون سنگی یا نوک هرمی شکل:
 
نماد زایندگی و باروری درمصر باستان بوده است.



11. ستاره 5 گوشه معکوس یا Bahomet .
 



12. دست شیطان یا دست شاخدار:
 
در تفکر ماسون ها و شیطان پرستان، شیطان شاخ دار (co rnuto) با حرکت دست خود، درواقع شیطان و پلیدی های آن را نمایش می دهد.



13. دیو، جمجمه واستخوان:
 
علامت مرگ است که در برخی گردن بندها وتصاویر روی دست وصورت شیطان پرستان دیده می شود.

14. پرچم رژیم صهیونیستی:
 
این علامت، حمایت آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی از شیطان پرستان را نشان می دهد



15. ضد عدالت:
 
نماد ضد عدالت، تبری رو به پایین است، چرا که تبر رو به بالا در روم باستان نماد عدالت بوده. علامت دو تبر روبه بالا نیز نشانه فیمینست ها است.



16. بز(Goat):
 
سر بز، بز شاخدار، بز مندرس، خدای جادو، بز طلیعه یا قربانی، همه وهمه نشانه مسخره کردن حضرت مسیح است. شیطان پرستان با این علامت میخواهند بگویند: مسیح مانند بره ای برای گناهان بشر کشته شد است! درواقع Goat (بز) نمادی از شیطان است.



17.هرج ومرج (Anarchy):
 
این علامت، نشان دهنده از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این مورد دارد: «هر چه تخریب کننده است، تو انجام بده!»
این علایم، معمولاً نماد گروه های هوی متال نیز هست.





 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1430
بازدید کل : 71805
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket